Opis
Nakon prvih godina rata, sve duži transportni pravci i gubitak parnih lokomotiva tijekom rata koji su se odugovlačili, zahtijevali su nove, bolje dizajne lokomotiva. Za jedan od ovih novih dizajna kao osnova odabrana je lagana serija 50 sa samo 15 t osovinskog pritiska. Snažno je dotjeran, dobio je veći natječaj, a izgrađeno je 137 lokomotiva s natječajima za kondenzaciju za ruska prostranstva s nekoliko mjesta za unos vode za recikliranje vode.
S gotovo 6300 jedinica, ova klasa 52, koju su izgradile gotovo sve tvornice lokomotiva u Europi, najčešće je građena parna lokomotiva na svijetu. Lokomotive koje su ostale u DB-u isključene su iz uporabe do 1963. godine, dok je DR modernizirao mnoge lokomotive u različitim varijantama, koje su tada još uvijek bile u uporabi do 1980-ih. Mnogi od njih i danas su sačuvani u muzejima.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Značajke
Motor sa zamašnjakom
Osovina NEM spojnice
Kinematika kratke spojnice
Vučne gume
Pripremljen za ugradnju generatora dima.
Tehnički podaci
Proizvođač-br. dijela |
L131523 |
---|---|
Veličina modela |
h0 |
Strujni sustav |
analogni dc sučelje |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika |
268 mm |
Kvačilo |
NEM spojnica sa zatvaranjem spojne veze |
Željezničko poduzeće |
DB |
Prednja svjetla |
Dvostruka prednja svjetla ovisno o smjeru vožnje |
Vrsta graditeljstva |
parna lokomotiva |
Izvedba |
DB III |
Razdoblje |
III |
Starosna skupina |
iznad 15 godina |
0 od 5