Opis
Napredujuća elektrifikacija glavnih i također sekundarnih vodova u Njemačkoj zahtijevala je vozila za održavanje kako bi se osiguralo da je nadzemni kontaktni vod uvijek u optimalnom stanju. Kako bi mogao zastarjeti vozila razgraditi od ranih dana, Deutsche Reichsbahn nabavio je nove zgrade s kraja 1920-ih. Između ostalog, stvoren je vrlo poseban "toranj", čiji su pogon pokretali akumulatori (smješteni u trijemovima). Integriranjem ispravljača u vozilo, oni bi se pak mogli puniti izravno s nadzemnog voda preko odsjeka toka, potpuno neovisno o stacionarnim sustavima punjenja.
Vagoni na baterijskim tornjevima bili su opremljeni prostorijom za posadu i kompletnom radionicom. Uglavnom su bili sami, ali zahvaljujući ugrađenoj upravljačkoj spojnici i odbojniku mogli su, na primjer, nositi i kolica za materijal sa sobom. Dok su sama vozila iz JA Maffei, električna oprema dolazi iz SSW-a (Siemens-Schuckert-Werke), a baterije iz tvrtke AFA (Akkumulatoren-Fabrik AG).
Prototipovi naših modela građeni su između 1929. i 1933. godine, napravljeno je ukupno šest vozila, od kojih su se neka razlikovala u malim detaljima. Bili su smješteni u Münchenu, Breslauu i Augsburgu. Iz Ere III izvršene su neke preinake, na primjer, dodatne utičnice ugrađene su sprijeda, otvorena kutija s alatima postavljena je na jednu stranu šasije ili su zamijenjene svjetiljke. Kad su početkom 1970-ih završili s radom, vozila su u nekim detaljima izgledala sasvim drugačije. Nažalost, niti jedno zanimljivo vozilo nije sačuvano u muzeju.
Modeli LILIPUT su, poput svog prototipa, opremljeni rotirajućom radnom platformom i sklopivom ogradom platforme, tako da se radna situacija na nadzemnoj liniji, kao i vožnja ili parkiranje, npr. U uredu za održavanje nadzemnih vodova ili Bw, mogu prototipski reproducirati.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Značajke
S ugrađenim ESU digitalnim dekoderom
Motor s zamašnjakom
NEM osovina spojnice
Kratka kinematika spojnice
Ugrađena unutarnja rasvjeta.
Tehnički podaci
Proizvođač-br. dijela |
L136135 |
---|---|
Veličina modela |
h0 |
Strujni sustav |
digitalni ac |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika |
145 mm |
Vrsta graditeljstva |
elektro motorni vagon |
Izvedba |
DRG AC verzija |
Starosna skupina |
iznad 15 godina |
0 od 5