Opis
Pruska teretna lokomotiva klase G81, kasnije klase 55 25-56, pregrijana parna lokomotiva bez pogonskih osovina (D h2), bila je najpopularnija regionalna željeznička lokomotiva ikad s cca. 3.122 jedinice preuzete su u inventar Deutsche Reichsbahn.
Međutim, zbog nedostatka vodeće osovine bila je brza samo 55 km / h, a zbog velikog osovinskog opterećenja od 17,6 t nije odobrena za odvojne vodove. Kako bi uklonio ove nedostatke, DRG je odlučio preurediti stroj. Lokomotiva je s prednje strane dobila pogonsku osovinu, kotao i šasija su prilagođeni tako da je maksimalna brzina povećana na 70 km / h, a lokomotiva se sada mogla koristiti i u službi putničkih vlakova.
U razdoblju od 1934. do 1941. godine 691 stroj je preuređen i, kako bi se razlikovali od izvornog dizajna, kao klasa 56 2-8 (preuss. G81 s osi za trčanje). Deutsche Bundesbahn dodao je 368 primjeraka u svoj inventar.
Posebnost flote DR bila je 56 765, s 3-kupolastim kotlom, od kojih je jedan imao pomak u pijesku, bez površinskog predgrijača i okrugli krov vozačke kabine. Deflektori dima tipa Witte pronađeni su samo na lokomotivama skladišta Heringsdorf na otoku Usedom.
Fritz Reuter bio je rođeni pjesnik Mecklenburga iz 19. stoljeća Stoljeća. Bio je ne samo izvrstan i poznat čovjek od pisma, već i politički prosvijetljena i napredna osoba. "Ut de Franzosentid" jedno je od njegovih glavnih djela.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Značajke
Digitalno sučelje (sljedećih 18)
Armatura zvona sa zamašnjakom
Vučne gume
Promjena svjetla pomoću LED-a
NEM osovina spojnice
Zatvorite kinematiku spojnice.
Tehnički podaci
Proizvođač-br. dijela |
L161563 |
---|---|
Veličina modela |
n |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika |
114 mm |
Vrsta graditeljstva |
dizel lokomotiva |
Izvedba |
DR |
Strujni sustav |
analogni dc sučelje |
Starosna skupina |
iznad 15 godina |
0 od 5