Opis
6-osovinska okretna željeznička dizalica s parnim pogonom tip Ardelt nosivosti 57 t s vagonom za zaštitu dizalice (prenamjena iz Rms Stuttgart) i opremom njemačke savezne željeznice (DB). Boja boce parne dizalice zelena. Broj puta München 6664. Automobil izgleda kao oko 1958. godine.
Dizalica s digitalnim dekoderom mfx + i zvučnim funkcijama. Gornji nosač s nosačem na nazubljenom prstenu može se okretati za 360 °. Grana koja se podiže i spušta preko remenice. Glavna metalna kuka koja se podiže i spušta preko remenice. Osvjetljenjem vozačke kabine može se upravljati digitalno. Dvije radne svjetiljke na grani mogu se digitalno upravljati. LED osvijetljenje. Ugrađenim generatorom dima može se upravljati digitalno. 4 potporna kraka mogu se ručno izvući i zaključati vretenima na priloženim podnožjima. Dimnjak s poklopcem za dim koji se može ukloniti ili pričvrstiti. Metalna protuteža može se djelomično ukloniti i postaviti na prednju stranu odbojnika. Dizalica s šestoosovinskim podvozjem i metalnim gornjim kućištem. Kolica za kola (prerada iz Rms Stuttgarta) s vodilicom kao zaštitnim vagonom. Nekadašnji G-vagon dizajna asocijacije s ojačanjem krajnjeg polja bez ručne kočnice kao vagon opreme. Minimalni radijus za vožnju 437,5 mm. Ukupna dužina odbojnika otprilike 36,6 cm.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Značajke
Potpuno nova konstrukcija parne dizalice uglavnom izrađene od metala S digitalnim dekoderom mfx + i opsežnim zvučnim funkcijama Gornja konstrukcija s nosačem može se rotirati za 360 ° Dijeljenje se može podizati i spuštati preko remenice
Glavna kuka se može podizati i spuštati pomoću remenice
Osvjetljenje vozačeve kabine
Dvije funkcionalne radne svjetiljke
Ugrađeni generator dima
Redizajn zaštitnog automobila.
Tehnički podaci
Proizvođač-br. dijela |
49570 |
---|---|
Veličina modela |
h0 |
Strujni sustav |
ac |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika |
366 mm |
Vrsta graditeljstva |
specijalni vagon |
Starosna skupina |
iznad 15 godina |
0 od 5