Opis
Nakon što su Austrijske savezne željeznice (ÖBB) ponovno mogle upravljati svojim najvažnijim daljinskim pravcima najvećom brzinom od 120 km / h i elektrificirale se pedesetih godina, pojavila se potreba za modernom električnom lokomotivom,
koja bi trebala postići najveću brzinu od 130 km / h s izlaznom snagom od 3000 kW. Prvi put isporučeni 1955. godine, strojevi su odmah stavljeni u službu brzih vlakova, gdje su se dokazali na zapadnoj i južnoj željeznici, kao i na Semmeringu.
U početku, daleko najbrže električne lokomotive u Austriji, zbog svoje poslovične pouzdanosti uskoro su se smatrale jednim od najvažnijih stupova usluge visokokvalitetnog putničkog vlaka. Do 2000. godine ÖBB je još uvijek posjedovao 18 jedinica, a posljednji su strojevi umirovljeni tek 2003. godine. Do danas je ostalo devet lokomotiva
primiti.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Značajke
Digitalno sučelje: NEM 658 PluX22
vučne gume: 2
promjena svjetla: promjena svjetla ovisna o smjeru bijela / crvena
osvjetljenje: digitalno preklopno osvjetljenje vozačke kabine (s dekoderom PluX22)
spojnica: NEM osovina + pozadina bliske spojnice
upravljanje željeznicom: ÖBB.
Tehnički podaci
Proizvođač-br. dijela |
51770 |
---|---|
Veličina modela |
h0 |
Strujni sustav |
dc |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika |
205 mm |
Vrsta graditeljstva |
električna lokomotiva |
Starosna skupina |
iznad 15 godina |
0 od 5