Opis
VT je nazvan novim oblikom, "Spasitelj linija grana". PIKO modeli vagona i upravljačkog automobila utjelovljuju, poput njihovih DB modela, jasne, funkcionalno pouzdane dizajne s niskim održavanjem. Model vagona pokreće minijaturni motor koji je opremljen s dva razmjerno velika, precizno dimenzionirana zamašnjaka radi besprijekornih svojstava vožnje. Pogon djeluje na obje osi. Budući da se vagoni i upravljački vagoni mogu međusobno povezati pomoću kinematike vodljive zatvorene spojnice, dvije dodatne (a time i četiri) osovine mogu se koristiti za sigurnu potrošnju energije kada se koristi upravljački automobil. Vagon ima digitalno sučelje PluX16 prema NEM 658 standardima. Funkcije osvjetljenja oba vozila mogu se zasebno prebaciti. Unatoč strukturnoj opremi motornog kočija i upravljačkog automobila, moguć je jasan pogled kroz putnički prostor. Tračnica se također može koristiti kao prototip za prijevoz pojedinačnih teretnih vagona. Uključena je osovina bez vučnih guma koja se zamjenjuje za osovinu s vučnim gumama VT.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Značajke
Digitalno sučelje (PluX16)
Motor 2 zamašnjaka
Vučne gume
Pogon na 2 osi
Pripremljen za unutarnje osvjetljenje
Spojnica pod naponom
Osovina NEM spojnice
Kinematika zatvaranja spojnice.
Tehnički podaci
Proizvođač-br. dijela |
40250 |
---|---|
Veličina modela |
n |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika |
182 mm |
Vrsta graditeljstva |
elektro motorni vagon |
Izvedba |
Railbus 798 s upravljačkim vozilom 998,6 DB-a |
Strujni sustav |
analogni dc sučelje |
Starosna skupina |
iznad 15 godina |
0 od 5