Opis
6-osovinska okretna željeznička dizalica s parnim pogonom tip Ardelt nosivosti 57 t s vagonom za zaštitu dizalice (prenamjena iz Rms Stuttgart) i opremom njemačke savezne željeznice (DB). Boja boce parne dizalice zelena. Broj puta München 6664. Automobil izgleda kao oko 1958. godine.
Dizalica s digitalnim dekoderom i zvučnim funkcijama. Gornji nosač s nosačem na nazubljenom prstenu može se okretati za 360 °. Grana koja se podiže i spušta preko remenice. Glavna metalna kuka koja se podiže i spušta preko remenice. Osvjetljenjem vozačke kabine može se upravljati digitalno. Dvije radne svjetiljke na grani mogu se digitalno upravljati. LED osvijetljenje. Ugrađenim generatorom dima može se upravljati digitalno. 4 potporna kraka mogu se ručno izvući i zaključati vretenima na priloženim podnožjima. Dimnjak s poklopcem za dim koji se može ukloniti ili pričvrstiti. Metalna protuteža može se djelomično ukloniti i postaviti na prednju stranu odbojnika. Dizalica s šestoosovinskim podvozjem i metalnim gornjim kućištem. Kolica za kola (prerada iz Rms Stuttgarta) s vodilicom kao zaštitnim vagonom. Nekadašnji G-vagon dizajna asocijacije s ojačanjem krajnjeg polja bez ručne kočnice kao vagon opreme. Minimalni radijus za vožnju 437,5 mm. Ukupna dužina odbojnika otprilike 36,6 cm.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Tehnički podaci
Proizvođač-br. dijela |
T23057 |
---|---|
Veličina modela |
h0 |
Strujni sustav |
digitalni dc zvučni |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika |
366 mm |
Vrsta graditeljstva |
specijalni vagon |
Starosna skupina |
iznad 15 godina |
0 od 5